dinsdag 17 mei 2011

ZONDAG, 15 mei 2011
Vroeg opgestaan, we zouden rond 9 uur wegrijden naar Camping Torre le Sol in Cambrills.
Doordat ik Wim vroeg of hij Wout nog moest helpen, zetten hij auto en caravan alvast op de weg, maar iets te strak bij het muurtje. Kostte dus mijn zenuwen en enige tijd, voordat Wim met behulp van Kees en Jennie, de combinatie in de goede richting had. Wout is alvast maar doorgereden. Die hebben we dus niet meer gezien. Voor de rest ging alles gelukkig goed. Om kwart over 12 waren we in Cambrills. Veel Hollanders, maar net als in het voorjaar niet zo druk als andere jaren.
Geen zin om de schotel op te zetten, dus de wedstrijd Ajax-Twente op de radio gehoord Ouderwets natuurlijk, maar ook goed.
Om 3 uur begon de wind aan te wakkeren. De lucht is strak blauw, geen wolkje te bekennen.
Maar om half 8 was op onze plaats de zon weg en dus binnen eten.
De zee ging knap te keer, de branding maakt de zee bruin van het omgewoelde zand. Of het door de wind komt weet ik niet, maar ik ontvang hier geen internet. Jammer dan. Dat worden dus spelletjes vanavond. Dit keer won ik jahtzee, met minimaal verschil
MAANDAG, 16 mei 2011
Prachtig weer en om half 10 dronken we de koffie buiten. De was hing toen al. Om 11 uur was het eerste bed al opgemaakt en zijn we naar t strand gegaan. Alleen handdoek mee. De zee is veel minder lekker dan in Benicassim. Toen we trek kregen iets lekkers gemaakt met tonijn, paprika op olie, olijven en vers stokbrood. De laatste Benicassim aardbeien (Markt) opgegeten. Om 3 uur naar de jackuzy gegaan , het zwembad leek me nog t e koud, dus mijn volgende boek uitgelezen. Van Isabel Allende (Portret in sepia).

3 opmerkingen:

  1. Had je een borrel op toen je dit stukje plaatste?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het in Wod getypt, toen ik geen internet had, probeerde het te kopieeren, plakken .d. en zag later dat het heel raar in het blog stondKrijg er ook geen gekleurde letters in, dus begon maar opnieuw vanavond

    BeantwoordenVerwijderen