vrijdag 13 mei 2011

DONDERDAG, 12 mei.
We begonnen met naar de markt te gaan in een stralende zon. Lekker koffie gedronken t.o de kerk op ons bekende plekje.
Daarna naar de Lidl voor een nieuw weerstation, dat nu tenminste weer functioneert. Bij ons veranderde er niets meer alleen de datum en de tijd.
s Middags gaan fietsen richting Oropesa. Helemaal gekomen zijn we er niet, ik hou niet van een grindachtig pad. Ben gewoon te bang om te vallen. De uitzichten zijn prachtig, maar dan moet ik steeds afstappen, want omkijken durf ik ook al niet. Neen geef mij de route naar Castellon maar. s Avonds met Jennie en Rob triominos gespeeld, met soms hilarische situaties. De lachsalvo's waren niet van de lucht. Jennie kan er wat van hoor. De vrolijkheid zelve. Wel hebben Wim en ik allebei weer verloren en nog wel 3 keer ook.
VRIJDAG, 13 mei.
Vanmorgen het dak en 2 eindstukken van de tent schoongemaakt en opgeruimd Later ook het vloerkleed geboend. Was aardig vies geworden. We denken, dat het bewateren van de bomen af en toe, daar debet aan is. Maar het ging prima op de straat en de boender erop.
Alles is weer in de auto. En Wim heeft de kleine luifel opgezet. Tineke en ik zijn gaan zwemmen na de boterham en om half 4 zijn we naar Ge en Harm gegaan voor haar verjaardag. Ik mag wel zeggen, dat het een feest is geworden. En weer was Jennie mede de gangmaakster. Maar Jan en Rita kunnen er ook wat van. Dat kondigde hij bij het zich voorstellen al aan. De liedjes, als hoofd-schouder-knie en teen zorgden voor veel hilariteit, net als de Oma uit Marokka van Jennie.
Al met al een superleuke middag. Eten doen we maar niet.!!
Vanavond komen Wout en Tineke triominossen. ????
Wat wij mankeren weten we niet, maar weer hebben we verloren. Dat moeten we volgend jaar maar eens gaan rechtzetten. Maar het drukte niet de pret, want het was wederom een heel gezellige avond We zagen op internet, dat jong oranje de halve finale van Engeland weer dik heeft gewonnen. En Tim en Daisy hebben beiden gescoord
ZATERDAG, 14 MEI.
Opruimdag van de laatste dingen. O.A. schotel, tafel en kleine stoeltjes.
Om kwart over 12 toch nog naar t strand gegaan. Boterham mee. Het was er heerlijk. Nu wel parasol mee, maar bniet nodig. Ik ben gelijk in zee gegaan. Wat was dat lekker.
Na de boterham, kwam Ge, en Wim is een wandeling ,met haar langs en door de zee gaan maken.
Later kwamen ook Jan en Rita (Rita was terug naar de camping gelopen, want ze zagen de strecher van Ge niet. Toen ben ik weer in zee gegaan Je was zo door, zo warm was het.
Op een gegeven moment zag ik ineens een wel erg donkere lucht boven de bergen.. Iedereen vond dat ik maar even naar de camping moest fietsen en de laatste spullen binnen moest gaan zetten. Dus shirt en broek over de natte bikini, (resultaat zwart zadel in witte broek), maar het was voor niets, het trok helemaal over. Maar .... na anderhalf uur is het toch zachtjes gaan regenen en nu dus even het laatste weblog van Bonterra maken, Rob heeft de microfoon van Skype gerepareerd, want met Carla skypen ging gisteren niet.
Nu werkt alles wel weer goed.
Hebben van 6 tot 7 uur naar Hongarije TV gekeken. Jong Oranje tegen Belgie. Uitslag 22-13. Tim scoorde 2 maal, werd in de 42e minuut gewisseld voor Thomas Reygersberg, die ook nog 2 maal scoorde. Daisy heeft niet gespeeld.
Het regent nog steeds, al is het niet hard. Maar te hard, want Wim wil de fietsen er op zetten.
Morgen naar Cambrills, Torre del Sol. Wout en Tineke gaan in 1 keer door naar Estartit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten