woensdag 27 april 2011

LAATSTE DAGEN VAN APRIL.
DINSDAG.Het weer laat zich weer van de beste kant zien. Alleen vannacht heeft het weer flink geregend. Gisteren waren we een poos naar t strand geweest, na een fikse was te heben laten doen. Het droogde perfect, dus om half 1 lag alles al weer in de kastjes. We zijn bijna 2 uur op het strand geweest, maar het was heel erg warm. Geen zuchtje wind. s Avonds 2 kaarten afgemaakt en jahtzee gespeeld
WOENSDAG, was het na die regenuren s morgens al vroeg heerlijk weer, dus rond 11 uur met Wout en Tineke naar Castellon gefietst. Heerlijk was het. Bijna windstil en zo fraai zo dicht langs die kust, de zee was schitterend. Schitterde gewoon, wel heeft de regen stukken strand weggespoeld. Kunnen ze weer aan t werk
We hadden voor Castellon een leuk restaurant voor de koffie ontdekt.Schitterend in het park bij het Planetarium en zo fraai met al die palmbomen. In het park bij El Grau hebben we een broodje jamon gegeten, we hadden gelijk uitzicht op de haven.
Jammergenoeg kreeg Wim een klapband op
zo´n 10 km van de camping. Plakken, en nog eens, maar niets. Dus fiets in elkaar en gaan lopen. Wout is zo snel mogelijk naar de camping gefietst en heeft de auto gehaald. Scheelde toch nog de helft. Tineke en Ik kwamen halverwege Ge en Harm nog tegen , die ook aan t fietsen waren geweest. Uitblazen dus maar bij Wout en Tineke onder genot van een lekker drankje en hapjes.
DONDERDAG, allerlei soorten weer op een dag. Eerst fris en windje, toen een heerlijk zonnetje en werd het zelfs weer warm, om 4 uur dreigde er regen te komen en dat was er ook om 5 uur en we hoorden zelfs wat onweer.
Om half 5 kwamen Hans en Lies (morgen richting B) Van Bonterra naar le Boulou, naar Beaune en dan Bennekom., en Wout en Tineke een Cava drinken. Was een gezellige afsluiting van een rommelige dag. (Had ook bij Ger en An de Wifi en gmail geinstalleerd, en ook nog Skype. Hoop dat alles blijft werken.)
VRIJDAG, weer om naar El Campo te gaan en An en Ger gingen graag mee. Met een camper doe je zoiets niet.
Het was voor een vrijdag erg rustig in het winkelcentrum. We konden op ons gemak wat koopjes uitzoeken , kochten 3 shirts, 3 pr sokken voor wim en plakband (Scotch 3 rol) samen € 12,50, en vooral neuzen in de fraaie interieurzaken. Overal werd er korting gegeven. Geen wonder. Er was nagenoeg niemand, die iets kocht. Maar voor mooie spullen kan je hier goed terecht.
We hebben wat te eten meegenomen uit de grote supermarkt, daar is de Mercadona een kleintje bij. Oa goudreinetten, aardbeien en croissants en Ger en An een sinaasappelpers. We kopen 1 maal per week op de camping, vlak voor ons laantje,een zak met 10 kg de lekkerste sinaasappelen voor 6 euro. En krijg je er nog gratis citroenen bij ook.
Vanavond gaan we spaghetti bij An en Ger eten. Wifi en alles werkt bij hen nu wel.
Wim is lopen naar Benicassim (met zijn voorwiel )om een nieuwe band. Vanavond wel Kate en William kijken en daarna Flikken Gent. Alles bij houden.
ZATERDAG, KONINGINNEDAG, in Nederland, en hier een zalig zonnetje. s Morgens eerst de herhaling van de bruiloft in Engeland, daar kwam vrijdag niets van, kijken en daarna het koninklijk bezoek in Thorn, het witte stadje in Limburg, dat we lang geleden met Gon en Henk hebben bezocht, toen we aan de Niers kampeerden. Maxima en Alex steelden de show af en toe, en zagen er prachtig uit Alex nu eens niet in een donkerblauw pak, maar aangepast aan de kleding van Maxima. Heel mooi. s Avonds met Wout en Tineke triominos gespeeld, dat beiden een keer wonnen, die kenden het niet, maar hadden beginnersgeluk !!!!! Vreselijk gelachen.
Alleen s avonds bij het opruimen lachte ik niet, zette een glas naast de kast en dat glas spatte uiteen in 7 miljard stukjes (zie het blad geografic).

1. Lekker genieten daar! Morgen naar Zweden Het weer is nog steeds goed.

2. ik was net op weg naar skype om je te bellen.
    Mocht ik je missen fijne en gezellige dagen in zweden.